domingo, 4 de enero de 2009

No sé com em dic...

No sé com em dic, ni on visc, ni d'on sóc. No sé si sóc home o dona; ni si sóc hetero, homo o bi. No sé ni si sí ni si no, ni si carn ni si peix, ni si vull o no vull, ni si dec o no dec, ni si faig o no faig. I si vull, dec, faig -o no- no sé per què vull, dec, faig -o no-. Si penso, no sé si existeixo; i si existeixo, no sé pas què en penso. No sé si ser o no ser ni si aquesta és la qüestió; i si aquesta és la qüestió, no sé. No sé ni si només sé que no sé res. Res de res. Xavier Bertrán.

2 comentarios:

Montse dijo...

No hi estic d'acord (soposo que puc dir el que penso) en aquesta cita, encara que em sembla força irònica.
Sé qui soc, el que m'agrada i el que no, sé que existeixo i si no sé cap a on vaig sí sé si el camí es bo per arribar-hi i sé que estic aquí encara que no ho sé tot.

Alejandro dijo...

Hola Montse!

És clar que pots dir el que penses, només faltaria!

La veritat que aquesta cita és d´un llibre de Xavier Bertrán titolat "Amb la ploma al cos", actor català, que entre d´altres interpretava a l´home del temps a ls sèrie "Lo Cartanyà" i altres personatges i la cita posada així té moltes interpretacions però crec que l´autor, com molt bé has apuntat, volia ironitzar sobre el que en rodeja.

Una salutació i que els Reis et portin moltes coses si és que t´has portat bé, o no?,

Viatger.