viernes, 30 de marzo de 2012

To love somebody- Janis Joplin



Hi ha una llum / I a una lutz
Cert tipus de llum / Cèrt tipe de lum
Que mai va brillar en mi/ Que brilhèt jamai en ieu
Vull viure la meva vida amb tu/ Vòli viure la miá vida amb tu
Viure la meva vida amb tu / Viure la miá vida amb tu
Tots diuen que hi ha una manera / Totes dison que i a una manièra
De fer cada cosa / De far cada causa
Però de què em serveix / Mas que me'n servís
Si no et tinc a tu, si no et tinc a tu? / Se t'ai pas a tu, se t'ai pas a tu?
No saps que se sent nena/ Sabes pas que s'en essent
No saps que se sent / Sabes pas que s'en essent

Estimar a algú / Aimar a qualqu'un
Estimar a algú / Aimar a qualqu'un
Estimar a algú / Aimar a quauquarrés
De la manera en la qual t'estimo jo / De la manièra que t'aimi ieu

En el meu cervell / En lo mieu cervèl
Veig el teu rostre una altra vegada / Vesi la tiá cara coneissi un autre còp
Conec el marc de la meva ment / Coneissi lo marc de lo mieu esperit
No deus ser tan cec / Deves pas èsser tan cèc
I jo estic cec, tan cec / E ieu soi cèc, tan cèc
Sóc un home / Soi un òme
No pots veure / Pòdes pas veire
El que sóc? / Çò que soi?
Visc i respiro per  tu / Vivi e respiri per tu
Però de què em serveix / Mas que me'n servís
Si no et tinc a tu, si no et tinc a tu?/ Se T'ai pas a tu, se t'ai pas a tu?

No hay comentarios: