sábado, 25 de mayo de 2013

I try by Macy Gray



Games, changes and fears, Jocs, canvis i pors 
When will they go from here quan marxaran d’ací 
When will they stop quan pararan 
I belive that fate has brought us here crec que el destí ens ha portat fins aquí 
And we should be together babe i deurien estar junts, nena 
But we're not però no ho estem 
I play it off, but I'm dreaming of you no li dono importància , però somio amb tu 
And I'll try to keep me cool, but I'm feenin' i intentaré sentir-me bé, però m’ensorro. 

I try to say goodbye and I choke intento dir adéu i m’ofego 
Try to walk away and I stumble intento allunyar-me i ensopego 
Though I try to hide it, it's clear vaig pensar intentar això que és tan clar 
My world crumbles when you are not here el meu món s’ensorra quan no ets aquí Goodbye and I choke adéu i m’ofego 
I try to walk away and I stumble intento allunyar-me i ensopego 
Though I try to hide it, it's clear vaig pensar intentar això que és tan clar 
My world crumbles when you are not here meu món s’ensorra quan no ets aquí 
I may appear to be free puc aparentar ser lliure 
But I'm just a prisoner of your love però, precisament, sóc prisoner del teu amor 
And I may seem all right and smile when you leave i puc semblar que estic bé i somriure quan te’n vas 
But my smiles are just a front però els meus somriures només són una façana
Just a front, hey precisament una façana, hey 
 I play it off, but I'm dreaming of you no li dono importància , però somio amb tu
And I'll try to keep me cool, but I'm feenin' i intentaré sentir-me bé, però m’ensorro. 

(chorus)

Here is my confession Aquí està la meva confessió
May I be your possession podria ésser la teva possessió
Boy, I need your touch Xicot, necessito las teves carícies
Your love, kisses and such el teu amor
With all my might I try amb tota la meva força ho intento 
But this I can't deny però això no ho puc negar 
Deny negar 
I play it off, but I'm dreaming of you no li dono importància , però somio amb tu
(but I'm dreaming of you babe) (però somio amb tu, nena) 
And I'll keep my cool, but I'm feenin' i intentaré sentir-me bé, però m’ensorro.

No hay comentarios: